Se spune ca doar marile marci au istorie. Eu cred ca cea mai indreptatita sa vorbeasca despre produsul in sine este calitatea. Bineinteles ca istoria in sine reprezinta stalpul de sustinere al publicitatii, insa “proba” clientului este definitorie iar povestea trebuie sa coincida cu doleanta si cerintele consumatorului. In caz contrar tot ce a fost cladit pas cu pas se risipeste, iar istoria se rescrie.
In momentul in care mergem in excursii la pensiuni, hoteluri etc. cotam serviciile acestora in functie de o experienta personala. Probabil ca nu ne vom uita la ce prosoape am primit sau cat de des ne-a fost schimbata lenjeria ci mai degraba ne vom ambitiona sa avem parte de o atmosfera confortabila. In functie de sederea noastra per ansamblu vom cota si promova locatiile vizitate. Prin propriilor experiente putem rezuma calitatea. Exista o istorie a propriilor marci sau o istorie internationala a marcilor. Acest lucru are in vedere si produsul pe care il luam in calcul. Daca ne rezumam de exemplu la prosoape, calitatea nu ne este garantata prin marca ci in special prin materialul folosit. Ca este vorba de prosoape de baie, de plaja sau de bucatarie ne ghidam dupa propriile simturi, propriul buget si nu in ultimul rand dupa cerintele individuale. Cand ne raportam la produse de finete precum parfumurile intervine individualizarea personalitatii si atunci preferam sa ne ghidam dupa marca, dupa istorie si dupa gusturi.
Exista un numitor comun atat pentru produsele ce se cer a fi promovate prin brand, precum si pentru produsele lasate la voia alegerii iar acesta este gustul. Preferinta individului este plusul sau particularizarea deciziei de cumparare. Stilul ce caracterizeaza fiecare brand reprezinta pe de alta parte un atribut cladit pas cu pas prin intermediul caruia este permisa recunoasterea. Cu siguranta exista o istorie a marilor marci insa timpul rescrie permanent istoria.
In momentul in care mergem in excursii la pensiuni, hoteluri etc. cotam serviciile acestora in functie de o experienta personala. Probabil ca nu ne vom uita la ce prosoape am primit sau cat de des ne-a fost schimbata lenjeria ci mai degraba ne vom ambitiona sa avem parte de o atmosfera confortabila. In functie de sederea noastra per ansamblu vom cota si promova locatiile vizitate. Prin propriilor experiente putem rezuma calitatea. Exista o istorie a propriilor marci sau o istorie internationala a marcilor. Acest lucru are in vedere si produsul pe care il luam in calcul. Daca ne rezumam de exemplu la prosoape, calitatea nu ne este garantata prin marca ci in special prin materialul folosit. Ca este vorba de prosoape de baie, de plaja sau de bucatarie ne ghidam dupa propriile simturi, propriul buget si nu in ultimul rand dupa cerintele individuale. Cand ne raportam la produse de finete precum parfumurile intervine individualizarea personalitatii si atunci preferam sa ne ghidam dupa marca, dupa istorie si dupa gusturi.
Exista un numitor comun atat pentru produsele ce se cer a fi promovate prin brand, precum si pentru produsele lasate la voia alegerii iar acesta este gustul. Preferinta individului este plusul sau particularizarea deciziei de cumparare. Stilul ce caracterizeaza fiecare brand reprezinta pe de alta parte un atribut cladit pas cu pas prin intermediul caruia este permisa recunoasterea. Cu siguranta exista o istorie a marilor marci insa timpul rescrie permanent istoria.