Piata de rent a car din Romania a cunoscut un trend ascendent in ultimii cinci ani. Sunt zone cu potential mai ridicat cum ar fi orasele din vest insa promovarea exista in majoritatea oraselor mari, in special acolo unde se gaseste si un aeroport. Serviciile oferite sunt diversificate astfel incat se pot inchiria masini inclusiv cu sofer.
Obtinerea informatiilor intr-un mod facil si rapid se poate face prin accesarea unui site inchirieri auto. Internetul ofera oportunitati si solutii de inchiriere adresate atat nisei de turisti cat si celei business. Companiile pot reprezenta clienti de valoare prin simpla lor decizie de a nu-si administra individual o flota auto. Blogurile ofera la randul lor informatii utile despre firmele de inchirieri auto atat prin compararea ofertelor cat si prin expunerea propriilor experiente si recomandari.
Firmele ce detin un parc auto generos au avantajul unei palete largi de clienti. Raspunsul prompt catre nevoile din acest segment reprezinta intampinarea celor care stiu sa-si organizeze activitatea de rent a car. Gama autoturismelor ce se inchiriaza este diversificata iar preturile se raporteaza inclusiv la dotarile de care beneficiezi in calitate de client.
Ofertele sunt in permanenta adaptate la o piata dinamica iar accesibilitatea informatiilor ofera prilejul de a lua decizia inchirierii luand in calcul toate elementele acesteia. Pe langa inchirierea propriu-zisa se beneficiaza de asistenta permanenta, de plata asigurarii CASCO, de kilometraj nelimitat precum si de schimbul autoturismului in cazul unui accident.
Clientii au posibilitatea diversitatii alegerii tocmai din prisma accesibilitatii la informare in mediul online. O relatie de parteneriat este o relatie win win in care conditiile contractuale sunt respectate de ambele parti. Feedback-ul si recomandarea clientului este un modul de promovare a unei firme de inchirieri auto, iar fidelizarea este un alt punct de atractie pe care se poate marja in acest business.
Intrucat din ce in ce mai multe persoane sunt interesate sa-si rezerve rapid si facil un autourism, mediul online devine o componenta importanta pentru piata de rent a car.
Obtinerea informatiilor intr-un mod facil si rapid se poate face prin accesarea unui site inchirieri auto. Internetul ofera oportunitati si solutii de inchiriere adresate atat nisei de turisti cat si celei business. Companiile pot reprezenta clienti de valoare prin simpla lor decizie de a nu-si administra individual o flota auto. Blogurile ofera la randul lor informatii utile despre firmele de inchirieri auto atat prin compararea ofertelor cat si prin expunerea propriilor experiente si recomandari.
Firmele ce detin un parc auto generos au avantajul unei palete largi de clienti. Raspunsul prompt catre nevoile din acest segment reprezinta intampinarea celor care stiu sa-si organizeze activitatea de rent a car. Gama autoturismelor ce se inchiriaza este diversificata iar preturile se raporteaza inclusiv la dotarile de care beneficiezi in calitate de client.
Ofertele sunt in permanenta adaptate la o piata dinamica iar accesibilitatea informatiilor ofera prilejul de a lua decizia inchirierii luand in calcul toate elementele acesteia. Pe langa inchirierea propriu-zisa se beneficiaza de asistenta permanenta, de plata asigurarii CASCO, de kilometraj nelimitat precum si de schimbul autoturismului in cazul unui accident.
Clientii au posibilitatea diversitatii alegerii tocmai din prisma accesibilitatii la informare in mediul online. O relatie de parteneriat este o relatie win win in care conditiile contractuale sunt respectate de ambele parti. Feedback-ul si recomandarea clientului este un modul de promovare a unei firme de inchirieri auto, iar fidelizarea este un alt punct de atractie pe care se poate marja in acest business.
Intrucat din ce in ce mai multe persoane sunt interesate sa-si rezerve rapid si facil un autourism, mediul online devine o componenta importanta pentru piata de rent a car.