Macaua extraterestra

Astazi vreau sa va propun o pierdere a timpului ceva mai indedita. Sunt sigura ca toti sunteti familiari jocului de carti macaua pe puncte, ocazional cu pedepse. Ceea ce vreau sa aduc nou in acest joc este, de fapt, includerea si mai multor pedepse. Sa luam exemplul unui joc la care participa 8 persoane. Jocul, se desfasoara in conditii normale, fara nicio exceptie. Partea inovativa, abia acum incepe. De regula, cine castiga, adica iese ultimul, are posibilitatea sa ii dea pedeapsa celui care a iesit primul. In jocul meu, regulile se schimba putin. Asadar, in jocul de 8 persoane, se va face un clasament. Astfel, numarul 8 ii da pedeapsa numarului 7, numarul 7 ii va da pedeapsa numarului 6, 6 lui 5, 5 lui 4, 4 lui 3, 3 lui 2 si 2 lui 1. Singurul care scapa nepedepsit, este castigatorul jocului. Nu numai ca ramane fara pedeapsa, dar are ocazia sa se bucure de toate celelalte pedepse din joc. Nu-i asa ca-i amuzant?

Eu personal, am venit cu aceasta idee intr-o seara si dupa aceasta, toata lumea m-a felicitat pentru distractie. Au ras cu totii pana nu au mai putut si trebuie sa recunosc ca si eu, desi am fost pedepsita, m-am distrat ca la nici un alt joc de carti din viata mea. Sfatul meu este sa incercati. Distractia este garantata :).