Ochisorii inlacrimati ai iubitului meu

Traiesc o iubire la distanta ... Ne despart 120 km. Ne vedem cand putem , nici prea des nici prea rar. Clipele pe care le petrecem impreuna sunt magice, ne simtim extrem de bine impreuna si ni se pare ca suntem sortiti sa fim impreuna. Imi plac clipele pe care le petrecem impreuna, chiar daca sunt putine mai si zboara ca vantul.

O ora, doua trec imediat de parca ar fi cateva secunde, zboara timpul extrem de repede in bratele si in compania iubitului meu si de fiecare data cand ne despartim, pisicul are ochii inlacrimati. Din cand in cand i se scurge cate o lacrima din ochisorii lui negri ca noi carbuni aprinsi, fiindca mereu se vede o licarire de flacara in acesti ochisori frumosi. Imi place fata pisicului meu, este extrem de frumos, cu trasaturi fine si cu ochi care stralucesc incredibil. Se vede ca este un om bun, care mi-a fost prieten apropiat mai mult timp si apoi a devenit o parte din mine, un cadou pe care mi l-a oferit viata si care sper sa nu imi ceara sa i-l inapoiez niciodata. Este un cadou minunat care imi face inima mai senina si ma simt implinita in compania iubitului meu.

De multe ori ma trezesc si eu singura in pat, cu gandul la iubitul meu si cu capul zbuciumat de vise in care mi-a aparut el. Ma trezesc uneori cu ochii inlacrimati si cu sufletul pustiu si nu ma simt cu nimic mai bine pana nu imi fumez tigara de dimineata si nu aud vocea pisului meu. Este o parte din mine si in lipsa lui traiesc ca si cand ar lipsi o parte din mine si astept clipa reintalnirii pentru a se reintregi fiinta androgina. Ochii inlacrimati ai iubitului meu imi creaza mereu o emotie, ma intristeaza, as vrea sa fim impreuna mereu si sa zambim impreuna, poate ca se va realiza si visul acesta cu timpul. Imi doresc sa vina din nou ziua in care imi vad iubitul si in care ma va strange in brate si ma bucur enorm ca acea zi este chiar maine, abia astept sa ma stranga la piept si sa imi ofere dragostea lui, care ma face sa ma deschid ca o floare si sa captez razele iubirii lui.