Cum alegi un fixativ potrivit pentru parul tau?

Tu cat de des folosesti fixativ? Stiu ca unele femei obisnuiesc sa-l foloseasca in fiecare zi, deoarece parul lor este mult prea moale ca sa se mentina coafura pe durata intregii zile. Eu, personal, obisnuiesc sa folosesc fixativ atunci cand imi fac parul bucle, deoarece altfel, ele pur si simplu nu se pastreaza la mine. Cu toate astea, cunosc foarte bine ce inseamna un fixativ de calitate si ce inseamna sa ti se distruga, la propriu, intreaga coafura din cauza unui fixativ necalitativ.

Tocmai de aceea, dragelor, alegerea unui fixativ este la fel de importanta precum alegerea oricarui produs de ingrijire a parului. Personal, eu preferatul meu este un fixativ din seria de cosmetice Tigi, chiar daca poate fi un nume necunoscut sau putin cunoscut pentru voi, in gama de cosmetice Tigi veti gasi produse de cea mai inalta calitate la niste preturi decente. Eu, personal, ador si samponurile lor pentru parul deteriorat, care, intr-adevar, isi fac efectul necesar. Dar, revenind la fixativ. Mi-am comandat recent, online, un fixativ nou din gama de produse cosmetice Tigi, care este un spray profesional cu fixare extra strong. Ceea ce mi se pare foarte important in cazul unui fixativ, este ca pe langa fixarea de durata si imediata, sa nu ofere acel efect de sarma, pe care, pur si simplu, il urasc, deoarece buclele nu mai arata a bucle dupa ce sunt date cu un fixativ de acest fel.

Desigur, metoda de aplicare este aceeasi, se aplica pe toata coafura, la o distanta de vreo 30 de centimentri. Este foarte important sa pastrati aceasta distanta, pentru ca spary-ul sa fie pulverizat pe toata suprafata si pentru a evita efectul de sarma despre care aminteam. Acest fixativ poate fi comandat si online, il veti primi in decurs de cateva zile de la inregistrarea comenzii.