Galaţi #2

Au mai trecut câteve zile peste noi, zile care m-au prins tot în Galaţi şi nu îmi pare rău de acest lucru. Astfel am avut ocazia de a merge cu colinda alături de tinerii de la Biserica “Agape” din Galaţi, biserică în care am crescut şi eu. A fost interesant când m-am întâlnit cu ei. Generaţiile la tineret sau cam schimbat. Din acei tineri pe care îi cunoşteam eu mulţi au plecat în alte oraşe la studii sau afară din ţară. Am mers cu ei în seara de ajun cu colinda şi mi-a plăcut faptul că am avut ocazia să vorbesc atât cu cei pe care îi cunoşteam de mic copil cât şi cu cei care atunci când eram în Galaţi aveau doar câtiva ani.

Ca peste tot unde mergi după mult timp şi am fost nevoit să le transmit noi informaţii cu privire la mine şi la familia din care fac parte. Am spus aceleaşi lucruri de multe ori în acea seara iar la un moment dat când vorbeam cu cineva chiar nu ştiam dacă persoanei aceleia îi spusem un lucru sau altcuiva.
Ziua de Crăciun a fost altfel decât normalul de până acum. Anii trecuţi eram acasă, mergeam la biserică apoi luam masa de prânz în familie, continuam cu un somn lung după care mergeam iar după-amiază la biserică iar după biserică mergeam cu tinerii puţin prin oraş. Devenise la un moment dat prea obişnuit acest tipar. Ieri am fost la Biserică “Emanuel” iar toată după-amiaza am petrecuto cu prietenii. A fost un Crăciun ieşit din tiparul cel obişnuit, unul chiar foarte plăcut.