Persoana speciala din viata ta

Cea mai speciala persoana din viata mea e sotul meu. Da, uneori e si mama, si tata, si de cele mai multe ori chiar fetele mele. De ce spun sotul meu? Pentru ca ma iubeste neconditionat. Ma iubeste chiar mai mult decat as fi crezut eu ca poate iubi un barbat o femeie. Si mi-a demonstrat asta, in fel si chip. Doar ca eu sunt mai retinuta de felul meu, si nu intotdeauna ii raspund la fel. E speciala, fiindca el, m-a invatat cum sa ma distrez, cum sa ma accept, si cum sa zambesc mai des. E speciala, fiindca a trecut prin multe greutati, si cu toate astea e un om cu suflet mare. E un familist, si un om, care oricand ar sari sa te ajute, in orice imprejurare. Recunosc, ca la inceput, nu mi-a placut felul lui de-a fi, insa cand am realizat ce fel de om e, l-am indragit pe loc. E speciala, fiindca mereu poate sa imi ridice moralul, si sa ma faca sa zambesc, chiar daca lui ii e poate, de zece ori mai greu decat mie. Pentru asta, l-am ales de sot, si nu am sa regeret nimic din tot ce am trait cu el. Da, a facut multe greseli, eu la fel, dar vreau sa cred ca suntem amandoi speciali, asa cum suntem. E foarte fain sa stii ca poti avea increde in partenerul tau. Si am, poate si pentru ca de multe ori, a reusit sa citeasca oamenii in care eu am ales ca imi pun increderea. Eu ziceam ca sunt buni, el ma contrazicea, insa ii accepta doar de dragul meu.