Unde-s doi, puterea creste!

Zice un proverb. Iar unde-s doi copii la parinti, puterea lor de convingere este devastatoare. Pe unul il mai contrezi cumva, intr-o „lupta” aproape egala, dar cand ai doi copii si cand ei vor sa te convinga de ceva, nu mai ai nicio sansa sa-i „anulezi”. Obosesti si cedezi. Cu un baiat de 5 ani si-o fetita de 3 ani, cumparaturile pentru ei oricum inseamna o aventura riscanta pentru fizicul si psihicul parintilor.

Dupa 3 ore de alergat prin mall-uri in cautare de hainute copii si incaltaminte pentru copii, timp in care ei alearga sa vada jucarii sau sa se joace, cand vine timpul de probat, incepe calvarul. Unul n-are rabdare, celalalt isi da cu parerea ca nu-i place. Daca unuia nu-i place ceva, automat nici celuilalt nu-i convine si nu-i mai poti convinge ca acei pantofi sunt cei mai potriviti pentru ei. Sa mai spun? Unuia ii e sete, altuia ii e foame, apoi se cearta intre ei sau fac echipa pentru a ma convinge sa le cumpar vreo panarama de jucarie. Nu, mi-ajunge! Am si eu o limita – pe care ei o tot incalca, iar eu incerc s-o pastrez intacta.

Am ales sa le cumpar hainute si incaltaminte pentru copiii plimbandu-ma comod pe internet. Macar scap de efortul fizic...Sunt multe oferte online, dar la Pantofiorul fermecat am gasit si hainute si incaltaminte pentru ai mei copii. Si am numai avantaje: gama variata de produse de unde sa alegem, etichete explicite cu marimea si varsta potrivita copilului, cu amanunte despre materiale, cu Lista de dorinte.

Ei, asta le place la nebunie copiilor mei – tot ce vad ei, salvez in aceasta lista si scap de carcoteli. Dupa alegerile facute, e si mai simplu: comand online, primesc produsele acasa, prin curier rapid in 2-3 zile, platesc la livrare si gata! Daca ceva nu se potriveste sau nu le convine plozilor, pot schimba sau returna. Simplu, elegant, comod. Vorba cuiva „online e mai bine!”