Teama infranta

Natalia Mateut se numara printre vedetele care participa la “Splash! Vedete la apa” cu toate ca inainte de emisiune, frumoasa satena avea o fobie de inaltime.
“Pana sa ajung la Splash, cand ma uitam in jos, de la trei-patru metri, ma lua ameteala. Imi era o frica teribila de inaltime. Acum insa, chiar daca ma mai ia tremuratul cand ma uit in jos, am invatat cum sa imi stapanesc trairile negative”, a declarat Natalia Mateut pentru spynews.ro.

Pe de alta parte, satena scoate la iveala dorinta de a face o saritura de senzatie ceea ce a determinat-o sa isi invinga fobia si sa participe la show-ul din aceasta vara de la Antena 1.

“Mi-era teama ca din cauza ca mi-e asa frica de inaltime nu voi putea urca pe trambulina sa ma uit in jos si, mai mult decat atat, sa sar fara sa lesin pana la contactul cu apa. Am facut-o prima oara si, cand am iesit din apa tremuram toata. A doua oara a fost la fel, dar, pentru ca antrenorul m-a sustinut, iar acolo erau si prieteni de-ai mei care m-au incurajat, am reusit sa o fac si a treia oara. Apoi, senzatia ca pot sa imi infrang teama si adrenalina rezultata m-au facut chiar sa imi placa sa sar in gol. Iar la sfarsit, in momentul in care filmam pentru concurs, abia asteptam sa sar si sa simt furnicaturile acelea placute date de senzatia de zbor”, a adaugat Natalia.