Oare e indiferenta sau aroganta?

Indiferenta si aroganta sunt doua caractestici pe care oamenii le confunda de multe ori, sunt cei care se considera mult prea superiori ca ei sa stea cu plebeii si atunci ii trateaza pe toti de sus de parca mai au multe trepte de urcat pana la ei, si sunt cei carora nu le pasa de prea multe lucruri. Sunt cei pe care nu o sa ii vezi mult prea pasionati sa stea la barfa sau sa iti dea detalii despre viata lor.
 
Deseori mi se spunea ca eram aroganta cand se intamplau diverse lucruri care nu ma priveau si pe care oricum nu le puteam influenta sau controla. De ce trebuia sa ma intereseze pe mine competivitatea dintre clase, mediile de la sfarsitul anului sau cine lua o bucata de carton pe care scrie “Diploma”? Erau si sunt in continuare lucruri care vin si trec, nu am fost niciodata si nu sunt egoista insa ma bazez deseori pe ideea “ De tine imi pare rau , dar de mine ma doare sufletul”. Daca cineva a avut un accident sper ca a scapat cu putine rani, daca are probleme sper ca vor fi ok pentru ca sunt lucruri pe care nu le doresc nimanui, dar de ce trebuie sa ne intereseze viata tuturor celor din jur de parca ar fi a mea? Imi pasa de oamenii pe care ii iubesc, si chiar si pe ei ii numar pe degetele de la maini, atunci de ce sa imi pese ca un cuplu s-a despartit sau ca o tipa are probleme? Acestea sunt lucruri pe care nu am putut sa le inteleg niciodata, si de cele mai multe ori am ajuns la concluzia ca poate acei oameni sunt atat de interesati de vietile altora pentru ca propria lor viata este goala, pentru ca vor sa iasa dintr- o monotonie pe care tot ei o controleaza.

Nu suntem aroganti, nu ne consideram superiori voua si nu consideram ca va trebuie o scara ca sa puteti ajunge la noi, vom avea o bricheta sau o tigara de oferit atunci cand veti avea nevoie, si putem sa fim chiar si sociabili, daca nu ne pasa de prea multe lucruri nu inseamna ca nu avem viata, ca nu traim, sau ca nu suntem capabili sa avem prieteni si oameni care sa ne iubeasca, inseamna ca pur si simplu nu ne pasa de multe lucruri. Invatati sa judecati oamenii dupa ce schimbati mai mult de 3 cuvinte cu ei.