Fara credite!

Fara credite! Intr-un interviu acordat pentru ziarulring.ro, Dan Negru marturiseste ca este linistit datorita faptului ca nu a facut niciodata credit. Prezentatorul TV a reusit ca sa faca investitii cu banii castigati din televiziune. “Ce am castigat din vorba am bagat in caramizi. Am construit cateva cladiri de birouri, pe care le inchiriez. Linistea mea se datoreaza faptului ca nu am credite, am investit doar ce am castigat din televiziune. Pentru asta mi-am permis sa refuz anumite formate TV, care nu mi-au convenit”, a declarat Dan Negru. “Caramizile mele imi ofera linistea si confortul de a face doar ce imi place in televiziune. Caramizile imi asigura traiul, televiziunea este pasiune”, a declarat prezentatorul TV de la Antena 1. Iar pentru faptul ca stie sa isi asigure viitorul, Dan Negru ne informeaza ca in cazul in care nu mai merge cu “urlatu’ ”, se apuca de ce stie cel mai bine sa faca: cultivarea rosiilor. “Sunt diriginte de santier, legumicultor si agricultor, ca am pamant langa Timisoara pe care il lucrez”, ne-a informat Dan.